11 december 2010

  2010-12-11 / 10:41:44 / Vardag /
God morgon! Har precis ätit lite god frukost här och ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag är klar när mamma hämtar mig.

Igår kväll traskade jag hem till pappa och hälsade på dom lite, kollade på Idolfinalen och åt godis och lite sådär. När idol var slut så stack jag, Rebecka och Erik ut och åkte lite bob (eller snowracer eller vad det heter..) i en backe. Haha, var ju så galet längesen jag gjorde det så det var kuuul. Men nu kanske jag ska sätta fart här så jag hinner bli klar. Ciao!





|| mannen som kan prata om hundar ||

Det var många år sedan man satt på en snowracer :P

2010-12-11 @ 14:57:02
URL: http://ww.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: