Sol gör mig glad

  2011-08-26 / 18:34:37 / Vardag /
ÄNTLIGEN är det sol och varmt igen! Helt underbart. Så idag traskade jag hem till pappa och satt ute i solen och läste. Blev hur varmt som helst, men skönt var det. Passade även på att plocka en hel del solmogna tomater från tomatplantorna :)

Efter några timmar där kom Steven och hämtade upp mig. Blev då att åka till Maxi och handla och sen några ärenden på stan. Och nu ikväll blir det kantrarellstuvning på rostade mackor och fredagsmys, inte helt fel!



Lina Holgersson

Superkul att du är med och tävlar i min bloggtävling!

Nu har det kommit en ny regel (eller vad man ska säga) som ger dej chansen till dubbla lotter i tävlingen!

Gilla min blogg på facebook så får du en extra lott i tävlingen.

Ser om du gillar, så du behöver inte skriva någon ny kommentar.



Gilla här: http://www.facebook.com/pages/linaholgerssonsbloggse/225996494119410



Pussar & Kramar

/Lina Holgersson

2011-08-27 @ 15:21:54
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: