En lista om året som gått

  2011-12-31 / 15:00:00 / Allmänt /

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jobbade på en fabrik och reste runt i asien :)

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inga nyårslöften.

 

3. Fick någon du känner barn?
Ja, men ingen nära vän.

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur va!

 

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Kambodja, Vietnam, Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesien, Frankrike, Italien, Norge och England.

I Malaysia :)


6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Ja, ett fast jobb med bra lön!

 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt, tror jag.


8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att vara i sydostasien i typ 3½ månad. Galet bra början på året!

 

9. Vilket var ditt största misstag?
Tror inte att jag har gjort några megastora misstag detta år. I sådana fall har jag förträngt dem.

 

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Flygbiljetten från Stockholm till Bangkok!

 

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, helt klart. Nästan alla pengar går till resor. Och en del till kläder då..

 

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Att resa och att få lön!


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njae, nån natt med magsjuka blev det i Vietnam och sen har jag varit förkyld. Men inte mer än så. Skadat mig har jag iofs gjort, drog ju huvudet rätt i en stor sten.. Haha, aaaaj.

Ont i kindbenet? Jaaa! Såhär 2 månader senare är det fortfarande ömt.. hmm..


14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Typ Adele. Bra låtar som radion har spelat sönder nått så sjuuukt mycket.

 

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Väldigt blandat. Det går upp och ner hela tiden.

 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning. Jag behöver börja träna men har ingen motivation.

 

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Jobbiga tankar. Svårt att sluta tänka dom dock.

 

18. Hur var din julafton?
Supermysig och bra. En helbra julafton!

 

19. Blev du kär?
Jag fick några slängar av nyförälskelse i sambon. Som sig bör.

Min fina Steven


20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Grey’s Anatomy – alltid. ”Så mycket bättre” är även det riktigt bra. Och Halv Åtta Hos Mig!

 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nä.

 

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Oj, läste typ 15 böcker i början av året och sen tog lässuget slut så har inte läst på flera månader. Kommer inte ihåg vilka böcker jag läste heller.. Eat, Pray, Love var riktigt bra iaf!

 

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Har inte gjort några direkta upptäckter detta år.

 

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja, det ska vara jobbet då. Fast jag hade ju blivit gladare om det var för en längre period. :)


25. Önskade du dig något som du inte fick?
Mycket pengar in på kontot, och inte bara mycket pengar ut ;)

 

26. Vilken var årets bästa film?
Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 tror jag nog.

 

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Vaknade upp i min säng på ett guesthouse i Vietnam till tårta och bubbelrödvin som Anna och Anton överraskade mig med!

Fina Vietnamesiska tårtan!


28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Oj, vet inte!

 

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Ganska bekväm. Nån skön tröja och ett par jeans till det för det mesta.

 

30. Vad fick dig att må bra?
Har jag inte redan svarat på en likadan fråga? Iaf, att hålla mig sysselsatt får mig att må bra. Svårt när man inte har jobb.

 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag har inte varit sugen på någon kändis på det viset.. haha

 

32. Vem saknade du?
Hmm. Kommer inte på.

 

33. Vilken var din bästa månad?
Januari-Maj, går inte att välja!

 

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Säkert, men inget jag kommer på nu.

 

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer att få ett jobb så jag kan tjäna pengar och fortsätta resa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: