Winter is coming

  2011-12-28 / 23:50:46 / Allmänt /
Avslutade precis mitt scrap heap challange-maraton, 14 h i sträck, inte dåligt må jag säga. De kan allt de där gubbarna. En av dem var limexpert, nästan lika duktig som min kära sambo.

Jag vill lära mig spela ett nytt instrument. Inget vanligt tråkigt instrument utan något mer exotiskt som tillexempel Digeridoo. Det är lite otympligt men å andra sidan har jag långa armar.



Såg K-Kent nere på stan förut. Längesen man såg honom nu. Bad givetvis om autograf och har nu ramat in den och satt upp i hallen. Jag har nu sparat brödsmulor i ett halvår inför en riktigt kall vinter så att mina kära änder skulle få en riktig festmåltid men det blir ju aldrig kallt. Funderar på att kyla ned dem själv snart.

I övrigt så har julen varit hård men rättvis. Jag har fönstershoppat som aldrig förr men jag har fortfarande inte hittat de där perfekta julstenarna men däremot har jag utökat min frimärkssamling med ytterliggare tre Bieberbilder.




Linn

Var gärna med & tävla om ett armband av Snö Of Sweden på min blogg!



Direktlänk -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2246428

2011-12-29 @ 11:45:01
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: