12 juli 2011

  2011-07-12 / 19:49:00 / Film/tv/böcker /
Nu kom precis AnnaSofia och Frida hit så nu blir det att kolla på första delen av sista harry potter filmen och äta lite godis och sånt där.

Sen ska vi åka till Karlstad senare ikväll för REMIÄREN AV HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA DEL 2!!! Aaaahh! Kan inte fatta att det är sista filmen.. Som jag längtat, men ändå vill jag inte riktigt se den heller, för då är det verkligen slut sen. Helt totalt jävla slut.

Harry Potter böckerna och filmerna har ju ändå funnits i vad är det, 10-12 år? Mer?? Aahh mer än halva mitt liv ju. Världens bästa böcker och riktigt grymma filmer. Jag vill inte att det ska va slut. Vill inte! Vill inte! Vill inte!! Men att, så äree. Hoppas nu att sista filmen är sådär galet bra!

The-ultimate-showdown_570x381_large

Tumblr_lo7wt5fwrh1qcjdg6o1_500_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: