Blåbär, pool och pyssel

  2011-07-13 / 23:16:20 / Vardag /
Blev väckt av att mobilen ringde imorse och kunde inte somna om efter det, så hoppade upp, åt frukost och sen kom Anna och hämtade mig så for vi ut i skogen och plockade en massa blåbär. Gott! Måste plocka nån mer gång och fylla frysen av de små goda bären..

Sen åkte vi hem till pappa och la oss och stekte och badade lite och åt lite käk. Blev riktigt varmt i solen, så skönt så! Uuuunderbara sol och sommar!

Och nu på kvällen har det varit fullpackat här i vardagsrummet. Sverige-Japan skulle det nämligen kikas på.. Så medans dom kollade på det satt jag och pysslade med mitt lilla fotoalbum om sydostasien-resan!

Nu har alla grabbar precis dragit hem så ska ta och gå upp och lägga mig och läsa nu :) Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: