Huset fullt

  2011-07-10 / 17:49:25 / Vardag /
Idag mår jag ju inte helt toppen kan jag säga. Kände mig fortfarande full när jag vaknade och nu är jag riktigt trött och bakis. Uuh. Började iaf dagen med en cykeltur till Maxi för att handla lite saker och sen hem och baka rabarbermuffins enl. det här receptet. Blev skitgoda!

Sen kom Stevens föräldrar och syster med familj hit och lite senare droppade även Björn och Johan in, så då blev det att fixa dom sista gardinerna och sen grilla massa god mat och lite fika efter det. Så nu är jag mättare än mättast. Men gott var det.

Och nu har dom precis åkt allihopa så nu är jag själv hemma, ska ta och lägga mig och läsa och halvsova nu, skönt! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: