Lata dagar

  2011-07-17 / 20:06:05 / Vardag /

I fredags var jag till Karlstad med pappa och bror, besökte Sova, Sängjätten och IKEA bl.a, någon som kan gissa vad jag var ute efter? Yeees, en ny säng! När vi åkte hem från Karlstad var släpet lastat med ny sängram, nya madrasser + bäddmadrass, sängbord och lite annat. Hääärligt. På fredagskvällen for jag ut till Silja där det var lite folk. En riktigt trevlig kväll!

Resten av helgen har bara jag och älskling varit sega här hemma. Idag har vi spenderat halva dagen i sängen, men den är ju sååå galet skön! Har plockat iordning och grejat lite här hemma och igårkväll var vi även till Stevens syster och grillade.

Nu blir det snart film och lite smått och gott att äta. Myspys!

Min fina, jag älskar dig!



Emma

men sööt bild :) ni ser supersöta ut tillsammans :)

2011-07-18 @ 17:13:29
URL: http://emzaans.blogg.se/
LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

2011-07-19 @ 13:05:07
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: