Jobbdags

  2011-05-28 / 11:17:14 / Vardag /


God morgon! jag har suttit här i AnnaSofias rum ett bra tag nu och är galet uttråkad. Hon är på jobb och jag ska snart åka jag med. Råkade gå upp en timme tidigare än jag behövde, tog lite fel på klockan.. Så har haft oäääändligt lång tid på mig att göra mig iordning.

Nu ska jag iaf kila iväg om några minuter. Måste erkänna att jag är lite första-dagen-på-jobbet-nervös. Har ju jobbat på rygge i typ 8mån, men det var ju förra året och nu har jag glömt bort en hel del, så får se hur det går. Men det blir nog bra :)

Nej dags att kila mot bussen. Ciao!


Jennie ♥

vad fin blgg! vad arbetar du med?

2011-05-28 @ 20:46:59
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: