Kuala Lumpur

  2011-05-08 / 14:51:01 / Sydostasien 2011 /
Halla dar! Nu ar vi framme i Kuala Lumpur igen. Lamnade Perhentian Kecil tidigt imorse och nar vi kom iland blev det buss till KL. Tog 8 o en halv timme tror jag och nu ar vi som sagt antligen framme.

Kandes lite sorgligt att lamna perhentian och veta att vi da hade tagit varat sista dopp i havet har i asien. OM jag kommer sakna den on! Helt underbar verkligen. Vill verkligen aka dit nan gang igen!

Imorgon har vi hela dagen pa oss att shoppa allt som vi vill ha med oss hem och pa kvallen ska vi ata pa finrestaurang i KL Tower och efter det ta taxi till flygplatsen for att lamna asien for denna gang.. Kommer nog inte blogga nagot mer harifran, men nu vet ni vad vi har for oss iaf! :)

Nu ska vi ta och kila bort till chinatown och shoppa solglasogon ;)



Anonym

Yo! Snart får jag träffa dej igen!! <3 Ska bloi så spännande att höra om allt ni har varot med om! Jadu det ena jobbet som jag redan har börjat på är ett telefonjobb där jag ingår i olika projekt och ringer hem till folk och gör intervjuer. Det andra jobbet är ett vikariat som personlig assistent :) HIhi.. Puss!

2011-05-09 @ 12:15:19
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: