Syttende maj

  2011-05-17 / 21:44:39 / Vardag /
Gratulerer med dagen Norge! :) Här har det inte hänt mycket idag minsann. Efter att ha vaknat vid 6 imorse och sen halvsovit några timmar till så klev jag upp och åt god frukost (njuter fortfarande helt galet mycket av att äta svensk goood frukost igen!) framför tvn. Sen har jag fixat bilder att skicka till försäkringsbolaget och även börjat på en ny bloggdesign.

När älskling kom hem från jobbet blev det att åka och storhandla på Maxi, så nu är kylskåpet proppat med mat. Och när vi kom hem från Maxi snörade jag på mig mina easytone och gick på en liten promenad i regnet. Skönt var det.

Och nu ikväll har vi lagat god mat och sen bara myst framför Elaka Kocken :)

Russer i Moss på 17e maj för ett år sen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: