10 september 2011

  2011-09-10 / 22:55:00 / Allmänt /
Okej, jag måste bara berätta en sak.. Jag var ute och sprang idag! JAG sprang, faktiskt! Första gången i mitt 21-åriga liv som jag varit ute och sprungit (när det inte varit med skolan då..). Visserligen sprang jag inte hela rundan, herregud, det orkar jag inte. Men en bra bit av den iaf. Och det var faktiskt skönt. Eller, nu ska jag inte ljuga för mig själv, det var skönt när jag var hemma igen och fick sitta ner. Medans jag sprang kändes det mest som att jag ville stanna och spy. Haha, bra kondition oooh yes.

Annars har jag inte haft så mycket för mig på dagen. Men hela kvällen har spenderats hos Stevens föräldrar där det åts kräftor och en massa annat gott. Så trevligt så :)



Bitte

På min blogg kan du vinna Kenza 7 Jackan



http://bittestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/tavling.html

Louise

Jättebra Emma! :D Stolt över dig! Man måste börja någonstans, bara att fortsätta nu. :)

2011-09-11 @ 21:33:33
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: