13 februari 2012

  2012-02-13 / 10:16:00 / Vardag /


God morgon! Har precis ätit lite frukost och sitter nu i morgonrocken och kollar igenom de Halv Åtta Hos Mig avsnitten jag missat. Ett av de bästa programmen som finns helt klart! Älskar Helge. Ska snart ta och vika lite tvätt också, otroligt tråkigt.

Vad som händer resten av dagen vet jag inte. Har lite inplanerat, och så blir det storhandling också så att vi får nån mat i veckan :)

Nu ska jag iaf ta och kila upp och klä mig och väcka älskling som fortfarande ligger och sover!


#ASGARV#

HAHAHAHAHA ja dör!! Vem kollar igen de halv 8 hos mig avsnitt man missat??? hahahahah

2012-02-13 @ 22:08:12
URL: http://minblogg.se
Anonym

hur kunde du veta att de va jag? ;)

2012-02-14 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: