23 februari 2012

  2012-02-23 / 11:43:42 / Vardag /
Nu är jag ännu en gång hemma från Oslo. Kom hem igår kväll, och då blev det mys i soffan med älsklingen. Ska vara hemma tills på söndag tror jag, sen flyttar jag till Oslo på obestämd tid! Ska bli så himla kuuul! Har velat åka tillbaka till Norge sen jag slutade på flygplatsen, och nu är det alltså dags. Boende är klart och jobb är nästan klart. Weehooo!

Idag ska jag gå till polisen och hämta mitt nya id-kort, ska hem till pappa och låna skannern igen, måste komma ihåg att skicka några mejl och så ska jag börja rensa bort massa onödiga foton på datorn och ikväll blir det hockey i Karlstad med AnnaSofia!

Haha hittade det här kortet när jag började rensa bort foton. 14-15år här tror jag och så otroligt ball. Och japp, det är Darin på väggen..



majsan

hahahaha ja dör! Coooling!! Vart ska du jobba?? :D

2012-02-23 @ 12:22:59
URL: http://lisamalinn.blogg.se/
Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-23 @ 18:39:41
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Mary

Sv; Jag har använt mig av en vattenlöslig penna från Granit ca 20 kr. Den sitter bra tills du kommer åt med vatten, då försvinner den på några sekunder.

2012-02-23 @ 18:44:17
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Maria svarar

åååh va kul! Grattis!

Ja, om du fått ett heltidsjobb jobbar du ju mån-fre varje vecka.

Lönen beror lite på om det är privat dagis eller komunnalt och på hur stor erfarenhet du har sen innan osv.

Men det är jätteroligt och jag trivs väldigt bra. Jag tar hellre ett jobb jag trivs med och några tusenlappar mindre i månaden än ett jobb jag mår piss av! Huvudsaken är att jag kan spara lite grann varje månad! :D

Lycka till!

KRAM MARIA

2012-02-24 @ 16:59:15
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: