25 februari 2012

  2012-02-25 / 14:42:44 / Vardag /


God middag! Underbara väder, känns som vår ute nu. Så otroligt skönt! Hoppas att det håller i sig. Får nog bli en promenad senare iaf, man måste ju passa på när solen skiner. Annars så måste jag börja packa idag, flyttar ju ändå till Oslo snart. Aaahh, taggad!!

Så just nu håller jag på och tvättar så att alla kläder är rena så att jag vet vad jag ska packa ner. Ska även slänga in en karré i ugnen som ska tillagas i några timmar. Och städa och diska och plocka undan grejer och sånna där roliga saker ska jag göra också..

Ha en bra lördag! :)


Maria svarar

sv: Jag jobbar 7,5 h om dagen (rast inräknat i de) Jobbar man på barnehageresursen så jobbar man 8 h, med inräknad rast! Det blir oftast lite kortare för det brukar ta lite tid och hitta dit man ska osv!



Ett tips! Skaffa dig ett åkkort så fort du kommer hit! Du åker allt på ett kort för 600 i månaden, alltås, spårvagn, buss, t-bana och till och med båt tror jag!

Gå in på ruter.no eller trafikanten.no. Där kan du läsa allt om oslos kollektivtrafik och priser osv!

2012-02-25 @ 19:58:49
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Julia

Jag tycker att du är helt awesome !

2012-02-26 @ 17:27:41
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: