Buzzador

  2012-02-12 / 23:01:41 / Ytligt /


Som den trogna Buzzadoren jag är så har jag nu fått hem ett paket igen. Denna gång är det Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam som ska testas. Det är typ balsam och inpackning i ett, och det var riktigt tjock och sådär härlig konsistens på det haha. Har använt det en gång hittills och det verkar ganska bra, håret blev mjukt iaf!

Jag fick en hel del prover också så dom ska nu delas ut till dom som vill ha. Om nån av mina kära vänner eller så vill ha så hojta till! :)


Louise

Hej Emma! Hur är det, kallt att vara hemma igen? ;) Jag satt nästan och grinade lite är du skrev hur varmt det var i Thailand en dag när ni var där och det samtidigt var typ -15 grader! ;)

Om jag får så provar jag jättegärna ett sånt där balsam. :)

Kramar

2012-02-13 @ 07:07:49
URL: http://loaa.blogg.se/
maggan

skicka upp en till mig! ja behöver både balsam o inpackning!!!

2012-02-13 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: