Torsdag 19 januari

  2012-01-19 / 16:06:05 / Vardag /
Hej där! Idag blir det inget jobb för mig, utan är bara hemma och gör nästan ingenting. Har sökt en del jobb, hoppas att nån hör av sig snart! Vill ha ett bättre jobb än det jag har för tillfället.. :)

Har även gjort en ny omgång macaroons som ska in i ugnen alldeles strax. Hoppas på att dom här blir finare! Jag ger mig inte förens jag lyckas.. haha. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på mer idag. En liten promenad kanske. Eller kolla film. Nej nu ska jag kila ut i köket och köra in första plåten i ugnen. Ciao!



emma

sv. visst var de fina! :) beställde faktiskt den blåa! hoppas den är fiin :D

2012-01-19 @ 16:24:09
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: