8 maj 2012

  2012-05-08 / 12:07:19 / Vardag /
Har varit hemma i Kristinehamn över helgen och har inte haft nån lust att sitta vid datorn och blogga då, har istället spenderat all tid med att mysa med babe! I lördags var vi till Karlstad och kikade lite i affärer och hälsade på mamma en sväng. På kvällen blev det film, chips och mys.

Söndagen låg vi och drog oss läääänge i sängen innan vi klev upp och åkte och handlade. Sen fick vi lite fikabesök och på kvällen grillades det. Såå gott.

Och igår var det dags för mig att åka till Oslo igen. Vi vinkade hejdå till varandra på stationen och sen hoppade jag på tåget. Väl framme skyndade jag mig hem och stack sen till jobbet där det blev en lugn kväll.




Emma

Hej på dig!

Superfin blogg du har!

Du får jättegärna klicka på denna länk: http://due.blogg.se/2012/may/bilderna-som-gatt-vidare-ar.html#comment .. :) Om du klickar på länken kommentera då "Nr 1" ifall du vill hjälpa mig att vinna en tävling! Skulle uppskattas mycket! :)



Kram!

2012-05-09 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: