hemma från Cypern

  2012-05-29 / 22:10:30 / Resor /
Imorse kom jag hem efter en vecka på fina Cypern. Vi tog en sista minuten och hamnade i Fig Tree Bay på ett helt okej hotell. Gjorde absolut ingenting mer än att sola, bada och äta god mat. Och det var så skönt! Bara ligga i solstolen med en bra bok och lyssna på havet och njuta av värmen och solen, hade gärna stannat en vecka till :)

Och imorse kom jag hem som sagt, kröp ner med älskling och fick sova typ 3h innan jag skulle upp och packa om väskan och sen ta tåget hit till Oslo där jag nu sitter på jobbet. Bara en timme tills jag slutar och det ska bli så skönt att sova!


 

Det blev inte så mycket kort tagna, så ni får nöja er med de här 5 bilderna :)



Madde

Gött det såg ut gäddan!! :D

2012-05-30 @ 20:43:42
URL: http://somaelfa.blogg.se/
maggan

kul om ni hade hamnat på kalypso eller Pavlinia eller annat kul hotell i Ayia napa ;)

2012-05-31 @ 09:16:08
Chrissie

Så mysigt det ser ut :) Jag och min sambo funderar på en sista minuten någonstans varmt till hösten :)

2012-05-31 @ 20:27:24
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: