1 september

  2012-09-01 / 22:47:59 / Vardag /
Snacka om att kroppen verkligen vänjer sig vid att gå upp en viss tid när man gör det 5 dagar i veckan. Imorse kl 05.40 (då jag alltid går upp mån-fre) så slogs mina ögon upp och jag var klarvaken. Inte kul på en lördag. Men var sjukt skönt att veta att jag var ledig och fick somna om igen, vilket jag gjorde och sov ett par timmar till. Det är så skönt att sova!!
 
Var sjukt fint väder när jag vaknade för andra gången, så efter att ha ätit frukost tog jag mig en sväng till vinmonopolet och senare under dagen blev det aker brygge/tjuvholmen för att kika på flygshowen som var där idag. Rätt kul att se faktiskt. Och galet skönt med sol och värme!
 
Nu under kvällen har det lagats mat och bakats underbart goda kakor (recept kommer!!) och druckits massa te. Skulle ha följt med på hemmafest hos IKEA-folk, men har gått och blivit förkyld. Så nu sitter jag i sängen med rinnande näsa och ögon och har ont i hals och öron. Det suger! Så det blir att fortsätta dricka te och kolla på film istället..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: