Lördag 6 juli

  2013-07-06 / 14:39:18 / Vardag /
Hade det riktigt mysigt i Oslo hos Malin! Kom dit i torsdags och då lagade vi lite god mat och tog det lugnt på dagen och sen på kvällen gick vi på bio, så mysigt så! Igår började vi dagen tidigt med en grym hotellfrukost på Grand. Satt och åt i typ 2h, så himla gott var det. Var fortfarande mätt när jag kom hem igen vid 7 igår kväll.. Efter frukosten gick vi till aker brygge och senare la vi oss och solade lite innan jag tog tåget hem igen.
 
När jag kom hem bytte jag om lite och sen gick jag och Steven till Harrys dit även Björn, Linnéa, Johan och David kom. Hade en himla trevlig kväll där!
 
Nu håller jag på och tvättar och grejar lite, ska gå till AnnaSofia om ett tag och senare ikväll blir det temys tror jag.
 
Den här suddiga bilden är den enda som togs igår..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: