tisdag 30 juli

  2013-07-30 / 07:00:42 / Vardag /
God morgon! Kan inte sova pga min rygg som gör riktigt ont som vanligt, så kan ju passa på och blogga lite då. Kom hem från Norge igår efter en veckas jobb, min första helvecka på nya jobbet. Efter 7 nätter var jag riktigt sliten, det är rätt så jobbigt att städa flygplan alltså..
 
Så nu ska det bli riktigt skönt med en veckas ledighet! Hoppas på fint väder så jag kan ligga ute i solen och steka och bada. Men idag ser det molnigt ut så blir nog att tvätta massa kläder idag och städa lite här hemma, och sen myskväll med min Steven som jag saknat så under veckan! 
 
Nej nu har jag suttit upp ett litet tag så ska nog se om ryggen tillåter mig att lägga mig ner och sova en stund till
..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: