Tisdag

  2013-07-02 / 12:04:39 / Vardag /
Åh jag som hade förväntat mig soligt väder när jag vaknade idag, istället är det alldeles molnigt.. Är så drygt att va ledig och inte ha något att göra och så går det inte att ligga ute i solen och steka. Vill ju inte sitta inne på sommaren.. Aja, får hoppas att det spricker upp snart!
 
Helgen har iaf varit bra. Har flytt hemmet eftersom det var en massa data-spelande pojkar här så i fredags blev det lite vin, prat och drickspel med Linnéa&co, i lördags var jag, Louise och Linnéa ute på långpromenad och sen chillade vi, lagade god mat, åt massa ost, kex, vindruvor m.m och pratade till mitt i natten. Och i söndags flydde jag också hemmet medans det städades här och sen åt vi charlies-mat ute i solen innan jag och Steven åkte hem och halvsov i soffan och kollade på film :)
 
Just nu gör jag typ ingenting men ska ta och smaka lite av en mjuk kaka jag bakade igår, marinera lite kött som ska grillas senare och sen blir det nog en promenad. Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: