sååå aaarrrggg

  2013-09-10 / 09:02:39 / Vardag /
Åååh blir så jävla förbannad på den svenska vården!! Har precis suttit i telefon med vårdcentralen för att få en tid hos en läkare och kolla upp min rygg som jag nu haft ont i i ett halvår(!!). Men inte fan vill dom ge mig nån tid där utan nu är det tredje gången som dom bara säger åt mig att ringa en sjukgymnast.. Sjukvårdsupplysningen tyckte verkligen att jag behövde komma iväg och röntga ryggen ifall det är nån inflammation eller så, vilket det troligtvis är, för gör man inget åt det kan man få kroniska besvär och bli förlamad bland annat.
 
Känns så jävla pissigt att dom på vårdcentralen knappt tror på mig, blir så less på att inte få nån hjälp. Kan ju inte ha det såhär jämt. Har knappt sovit alls inatt för det har gjort så sjukt ont, vaknar ju flera gånger varje natt och måste rulla ur sängen eller så får Steven hjälpa mig upp för jag har så ont så jag knappt kan röra på mig. Jag är ju så trött om dagarna eftersom jag inte har sovit ordentligt på ett halvår och har ofta spänningshuvudvärk och mår illa. Det suger verkligen!
 
Jaja, det är väll bara att hitta nått annat ställe att ringa till, för nu vet jag iaf att ingen av vårdcentralerna här i stan vill hjälpa mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: