10 september 2012

  2012-09-10 / 20:17:44 / Allmänt /
Så var det måndag igen och en hel arbetsvecka är nu framför mig. Kul.. Längtar redan tills helgen.
 
Den helgen som var har iaf varit kanon! Efter jobbet i fredags tog jag tåget hem till Kristinehamn där jag blev hämtad av Steven när jag kom fram. Åkte då direkt hem till svärisarna och åt massa kräftor och annat gott. Supermums!
 
På lördagen åkte jag till Karlstad för lite shopping och lunch med mamma. Jag var ute efter en höstjacka vilket jag hittade! Skönt att slippa frysa på morgonen, börjar ju bli himla kallt nu.. Sen på kvällen lagade jag och älskling uuuuunderbart god mat och kollade på film. Så mysigt sååå.
 
Och igår blev det restaurangbesök med pappsen och syskonen och efter det träffa AnnaSofia en sväng :) Känns som att jag inte gjort annat än att äta god mat den här helgen typ. En riktigt god och bra helg helt enkelt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: